Biedronka tańsza od Lidla? „Niejasny przekaz reklamowy”

0
21

Wojna cenowa popularnych w Polsce dyskontów (Biedronka vs Lidl) wciąż budzi wiele kontrowersji. Komisja Etyki Reklamy (rozpatruje m.in. zgłoszenia konsumentów) zajęła się jednym z wielu przekazów dot. niższych cen w batalii prowadzonej przez Biedronkę i Lidla. Jak informują wiadomoscihandlowe.pl, Zespół Orzekający Komisji Etyki Reklamy (przy Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy) zarzucił Biedronce „niejasny” przekaz reklamowy wprowadzający w błąd konsumentów i tym samym naruszenie Kodeksu Etyki Reklamy.

Fragment pochodzi z artykułu opublikowanego pod adresem: https://biznes.interia.pl/gospodarka/news-biedronka-tansza-od-lidla-niejasny-przekaz-reklamowy,nId,7751109
Zapraszamy do zapoznania się z pełną treścią artykułu