„Przypadkowa” reklama znika z Call of Duty po masowej krytyce fanów

0
5

Sezon 4 w Call of Duty: Black Ops 6 i Warzone przyniósł sporo nowości, ale jedna z nich wzbudziła wyjątkowo duże oburzenie wśród graczy. Chodzi o testowaną funkcję w interfejsie gry, która wyświetlała reklamy sklepu bezpośrednio w menu ekwipunku. Po masowej krytyce społeczności deweloperzy usunęli ten element i tłumaczą, że pojawił się „przez pomyłkę”. Wielu graczy otwarcie nie wierzy w takie wyjaśnienia i oskarża twórców o celowy test kontrowersyjnego rozwiązania.

Fragment pochodzi z artykułu opublikowanego pod adresem: https://gry.interia.pl/esport/newsy/news-przypadkowa-reklama-znika-z-call-of-duty-po-masowej-krytyce,nId,21824416
Zapraszamy do zapoznania się z pełną treścią artykułu

Sprawdź także:  The Last of Us Online anulowane. Naughty Dog ma inne plany na przyszłość